Na mol opitý zákazník nechal v reštaurácií omylom privysoké prepitné potom ho chcel naspäť

Keď nadšení čašníci dostali sprepitné vo výške 1088 dolárov, mysleli si, že obsluhujú poriadneho boháča.

Obrovský balík peňazí hneď doniesli majiteľke Beei Anantathoovej, ktorá si hneď pomyslela, že to je príliš dobré na to, aby to bola pravda. Svojim zamestnancom povedala, aby peniaze zatiaľ nechali tak, pre prípad, že by šlo o omyl.

A naozaj mala dobré tušenie.

Ako sa ukázalo, muž bol taký opitý, že omylom nechal reštaurácií zlú sumu. Majiteľka Bee si myslí, že si jednoducho pomýlil jednodolárové bankovky so stodolárovými.

Resturant-Stocksy-485x243img: via stocksy.com/lumina

Na druhý deň sa vrátil “so stiahnutým chvostom”, aby mu vrátili obrovské sprepitné, ktoré by inak bolo rozdelené medzi personál.

“Povedal, že je mu to ľúto. Bol vraj opitý a nechcel v reštaurácií nechať takú vysokú sumu,” povedala Bee. Zákazník nechal nakoniec reštaurácií sprepitné 40 dolárov. Aj keď bola Bee sklamaná, myslí si, že trápnu situáciu zvládla najlepšie, ako mohla a verí, že zmätený zákazník sa do reštaurácie ešte vráti.

.src

Vaše komentáre sú vítané
Novší príspevok Predchádzajúci príspevok

Mohlo by sa Vám tiež páčiť