Nezaradené

Slovenský dizajnér prerobil logo „Good idea Slovakia“ do deviatich pravdovravnejších prevedení

Variácie nižšie má na svedomí košický grafik a copywriter Igor Kupec.

Logo, ktoré sa Slovensko rozhodlo v budúcnosti použivať pri svojej prezentácii – „Good idea, Slovakia“ (dobrý nápad, Slovensko) sa stalo terčom kritiky. Niektorí ho schvaľujú, iným sa nepáči.

Svoj pohľad na toto prevedenie má aj Igor Kupec, ktorý sa rozhodol prísť s vlastnými návrhmi a poslal nám ich do redakcie.

Logá sa niesli v znamení anglického „Slow„, ktoré v preklade znamená pomalý. Čo hovoríte na Igorovu prácu, je zrkadlom pre našu krajinu?

 

"Nie sme pomalí. Len sa neponáhľame..."

„Nie sme pomalí. Len sa neponáhľame…“

"Neponáhľame sa s chudobou"

„Neponáhľame sa s chudobou“

"Neponáhľame sa so zdravím..."

„Neponáhľame sa so zdravím…“

"Neponáhľame sa s toleranciou..."

„Neponáhľame sa s toleranciou…“

"Neponáhľame sa s diaľnicami..."

„Neponáhľame sa s diaľnicami…“

"Neponáhľame sa s ekológiou..."

„Neponáhľame sa s ekológiou…“

"Neponáhľame sa s korupciou..."

„Neponáhľame sa s korupciou…“

"Neponáhľame sa s transparentnosťou..."

„Neponáhľame sa s transparentnosťou…“

"Neponáhľame sa so vzdelávaním..."

„Neponáhľame sa so vzdelávaním…“

"SLOWakia - Neponáhľame sa..."

„SLOWakia – Neponáhľame sa…“

Mimo týchto prác sa tiež pohral s rebrandingom Slovenska ako značky:

rebranding-sr7

rebranding-sr6

rebranding-sr5

rebranding-sr4

rebranding-sr3

Novší príspevok Predchádzajúci príspevok

Mohlo by sa Vám tiež páčiť